CAMPAMENTS PIOS AL CONGOST DE MONTREBEI

Ja fa uns mesos que els pioners vam anar de campaments, però encara ho recordem com si fos ahir!

Van ser moltes moments i aventures viscudes juntes, i estic segura que ho guardarem per sempre.

Nomes posar-nos la motxilla (pesava més de 20 kg) i començar el congost, vam saber que seria com les cònica de Narnia, que ens encantaria però que seria difícil de superar.

Vam caminar per paisatges meravellosos; pujar i baixar escales d'un penya-segat, banyar-nos a un llac molt profund, passar per ponts penjats... vam arribar al nostre Alberg.

Allà vam passar tres dies de relax, però també fent activitats per conèixer-nos i entendre'ns millor, divertir-nos descobrint el nostre delicte, i el millor va ser la nostra activitat d'aventura, el kaiac. Vam recórrer tot el congost amb kaiac mentre fèiem abordaments, remaven tot cantant cançons, enganxant-nos per remar tots junts.... Però el millor va ser superar les nostres pors junts; ens vam llençar a l'aigua des d'una roca molt alta mentre els altres ens animaven a fer-ho! Tot i així, hi ha coses que no vam poder superar com el dinar de sardines amb llauna o pa amb fuet!

I els dies van passar i vam haver de tornar a recorre tot el congost, direcció Can Sida, el nostre refugi lliure. Una caminat molt dura, i el pitjor de tot és que ens vam quedar sense aigua! Estàvem molt cansats i desesperats

(alguns volien cridar l'helicòpter!), i vam optar per acabar la ruta de nit i poder trobar una font.

Els últims dies els vam passar a Àger. Allà vam relaxar-nos nedat a la piscina, però també debatin el que volíem ser l'any que ve: PIOS* Vam aconseguir instal·lar-nos a un càmping a canvi de netejar-li la brossa i allà vam estar com a casa!

I els dies van anar passant fins celebrar el sopar sorpresa! Les caps ens van preparar un «manjar» mentre fèiem activitats de sexualitat! Vam aprendre molt, però també vam riure jugant amb el menjar!

La tornada va ser dura; autobusos que no passàvem, despedides al diari que no acabàvem, visitar Mordor en poc temps... per acabar fent un super sopar amb les famílies! Molt emocionant, sobretot per les sorpreses que es van donar!

Només ens falta dir que Gràcies! Gràcies per cada segon compartit amb vosaltres. Ara només ens falta complir totes les promeses que ens vam dir.