Raieres i Raiers pel Garraf!

Aquest cap de setmana hem fet una ruta des de Castelldeels fins a Sitges fent nit a Jafre, un poble abandonat on hi havia una base secreta de la nostra organització.

El dissabte vam arribar a les 9:00h a Castelldefels i, morts de ganes ens vam posar a caminar amb les motxilles.

Després d'una pujada eterna (de "mitja horeta") vam arribar a una miniplana on, per fi, vam poder esmorçar i així, agafar forces per poder continuar pujant.

Vam perdre'ns, com era inevitable, però no ens vam rendir: vam seguir el camí, vam arribar a una selva rocosa i relliscosa, la vam travessar, vam trobar una Escola de Natura on vam dinar, vam arribar a un temple budista on vam omplir les cantimplores i, finalment, vam trobar-nos a Jafre.

Al cap de mitja hora d'haver arribat ja era fosc, i només eren les 18:00h 😮! Feia MOLT fred!!

Després de fer activitats on cadascú tenia una nacionalitat diferent, vam sopar i vam jugar al SINCERITAT.

Avui ens hem despertat amb molt de fred i hem iniciat una activitat similar a L'ASSASSÍ però havent d'infectar la gent d'una manera determinada. L'activitat ha acabat quan hem pujat al tren per tornar a casa.

Aquesta primera excursió ha estat molt divertida!

Ens ho hem passat molt bé!

Descarga
Aquí podeu descarregar totes les fotos de la sortida!