Excursió de les Raieres a Reus

El cap de setmana del 24 i 25 de novembre les raieres vam fer la 1a excursió del curs a Reus.

De bon matí vam agafar el tren, i entre riures, discussions sobre OT i anècdotes d'altres excursions vam arribar a Reus, on després de rebre el "Golden Ticket" ens va rebre al Cau de la Mulassa el senyor Willy Wonka, que ens va ensenyar amb gran detall la seva fàbrica de xocolata, així com les normes i prohibicions que tenia (avis: és bastant estricte!!).

Després de deixar totes les motxilles vam baixar a una plaça, on ens va proposar i li vam proposar jugar a diferents jocs, va ser una molt bona presa de contacte amb ell. Després de dinar, se'ns va proposar interpretar diferents personatges, que després de presentar-se cadascun d'ells (algun potser ja no se'n recorda) ens van proposar diferents situacions, on havíem d'actuar en concordança a com ho faria el nostre personatge. Ens vam adonar que, tots els seus comportaments estaven molt influenciats per l'addicció que patien i vam intentar debatre quin podia ser el seu causant, així com els seus efectes.

A la tarda vam fer el joc del macarró per tal d'aconseguir una mica més de teca per berenar i conèixer una mica millor el poble. Després de berenar i uns petits problemes tècnics ens vam posar a veure la pel·lícula de Charlie i la Fàbrica de Xocolata, on cadascun dels personatges que acompanyen al Charlie durant la visita a la fàbrica pateix una addicció.

En acabar la pel·lícula, vam sopar i vam estar una estona xerrant una mica, tot i que el son semblava que ens podia i finalment vam anar a dormir.

L'endemà al matí, ens vam despertar amb el remix d'unes gallines cloquejant, vam esmorzar i ens vam preparar per anar a fer una coneixença més a fons de la història, llegendes i dades de Reus. En acabar l'activitat, vam marxar cap al cau a agafar les motxilles per marxar a dinar a un parc proper a l'estació, passant abans per un petit vermut organitzat pel dia en contra de la violència de gènere i per davant de la casa on va viure Antoni Gaudi d'infant.

Després de dinar al parc, vam començar a planejar on seran els campaments d'estiu, i a organitzar la campanya econòmica que haurem d'anar fent durant el curs per tal d'abaratir-los.

Finalment, vam marxar cap a l’estació i vam agafar el tren de tornada a Barcelona, amb un balanç molt positiu de la sortida!