Follets anem de sortida a Cassà de la Selva

Aquest passat cap de setmana Follets vam fer la segona sortida del curs. Per aquesta sortida, vam decidir anar fins a Cassà de la Selva, al Gironès, concretament al local del cau de Cassà, l'AEiG La Claca.

Dissabte vam sortir molt d'hora de Sants i vam emprendre el nostre viatge. Un parell d'hores i dos busos més tard, vam arribar finalment al cau de Cassà. El local era molt gran, hi havia una sala per cada unitat i un patí amb herba immens!

A la tarda vam sortir a fer una descoberta pel poble. Mentre fèiem la descoberta, vam fixar-nos en l'impacte que generem en el nostre entorn a escala local, i després de berenar vam reflexionar sobre com podem minimitzar-lo. Mentre fèiem la descoberta també vam conèixer millor el poble, preguntant als cassanencs i cassanenques sobre les tradicions, espais i cultura de Cassà.

Al vespre vam preparar els sacs, vam sopar i vam fer el joc de nit, la Bandera. Després vam anar a dormir. Abans, però, vam llegir un conte, "La Lluna en un Calaix", que parla d'una nena que es deia Carlota i que tenia un fort vincle amb la Lluna. Cada dia la mirava, fins que un dia de lluna plena es va trobar amb un forat negre al seu lloc, havia desaparegut!

Mentre el llegíem, però, va aparèixer una persona desconeguda a fora de l'habitació, era Peter Pan! Havia vingut a escoltar el conte amb nosaltres! Després d'acabar el conte va marxar i vam anar a dormir.

El diumenge ens vam llevar, vam esmorzar i vam fer una gimcana junt amb Peter Pan, que va tornar per jugar amb nosaltres!

Després de fer les activitats vam aprofitar el temps lliure que ens quedava fins a l'hora de marxar. En acabat vam tornar cap a casa amb el bus, aquesta vegada més cansats després d'un cap de setmana tan intens.

Tot plegat va ser una sortida molt enriquidora i vam estar molt bé al cau de Cassà de la Selva.